Groen & dier

Groen & Dier

• Almere

Groen en dier is heel breed. Binnen deze branche kan je allerlei verschillende opleidingen doen. Van bloemist tot veehouder, van machinemonteur tot levensmiddelentechnoloog, van dierenartsassistent tot medewerker recreatie. In het groen is het allemaal te doen!

Opleidingen

Werk vinden is niet voor iedereen vanzelfsprekend, al helemaal niet als je bijvoorbeeld door omstandigheden een tijdje uit de roulatie bent. Middels speciale opleidingen werken we stap voor stap samen naar jou ideale baan toe. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.

Contact opnemen

Hoe gaat het opleidingstraject?

In de Groensector worden een aantal afdelingen onderscheiden. Denk hierbij aan:
Groene ruimte, Milieubeheer, Dierverzorging, Paardenhouderij en Paardensport, Plantenteelt, Veeteelt, Levensmiddelentechniek, De biologische land- en tuinbouw en de Veterinaire ondersteuning. De kern van alle beroepen in de Groensector is: de natuur, planten en/of dieren. In de meeste gevallen gecombineerd met contacten met mensen, klanten of belangstellenden.

Hoe verder?

Nadat je deze opleiding hebt afgerond ben je een stap dichterbij je nieuwe job. Heb je toch nog vragen of wil je meer weten over deze opleiding? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!

Contact opnemen

Wat kun je na de opleiding?

Binnen deze opleiding heb je allerlei opleidingen waar uit je kunt kiezen. Deze opleidingen sluiten op elkaar aan dus als je van plan bent om verder te studeren zijn er genoeg opleidingen waaruit je kunt kiezen.

Aanmelden

Om je aan te melden voor de opleiding kun je je hiernaast inschrijven. Vul je gegevens en selecteer een datum. Wij zullen dan binnenkort contact met je opnemen.

Ik heb een vraag

Meld je aan voor de opleiding

Stapsgewijs werken we samen naar een nieuwe uitdaging

Werk vinden is niet voor iedereen vanzelfsprekend, al helemaal niet als je bijvoorbeeld door omstandigheden een tijdje uit de roulatie bent. Middels een planmatige aanpak werken we stap voor stap samen naar jouw ideale baan toe.